Trein en bus en de eerstekm - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Niek Linden - WaarBenJij.nu Trein en bus en de eerstekm - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Niek Linden - WaarBenJij.nu

Trein en bus en de eerstekm

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

01 April 2014 | Nederland, Maastricht

Ja, ikwilvanmijnnautoaf.nl, dus gisteren via deze site mijn auto verkocht in alphen. Autoloos sinds 25 jaar. Wel n opluchting. Ja ik ken ook veel varianten op de naam van deze site, haha.
Maandag doorgegaan met de voorbereidingen en super geholpen door mijn dochter jamilla en zus lidy. Heel veel leuke attente berichten steunen mij deze laatste dag.
Vanochtend weer vroeg wakker en dat was maar goed ook. Rugzak nov n keer wegen. Bijna 19kg met eten en drinken. Veel eten en drinken wordt t vanzelf lichter.
Om kwart voor twaalf ben ik in maastricht en kan ik gaan beginnen. Ik zit voor t raam met veel ruimte in de zon en het nederlandse landschap glijdt aan mij voorbij.
Heel ontspannen luister ik naar de limburgse accenten en geniet ik.

Nee het is geen grap 1-4-14 ben ik onderweg op een fantastische lentedag.

• 01 April 2014 - 19:50

Sandra:

Veel geluk en succes toegewenst!!!!! vanuit het Brabantse

• 02 April 2014 - 10:13

Ruud Dijkstra:

Goedemorgen Niek,

Ik wens je een gewelidg tijd toe en blijf je volgen.