Bangkok - Kuala Lumpur - Bangkok - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Niek Linden - WaarBenJij.nu Bangkok - Kuala Lumpur - Bangkok - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Niek Linden - WaarBenJij.nu

Bangkok - Kuala Lumpur - Bangkok

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

16 Maart 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn overland visum voor Thailand verloopt (15 dagen) en ik moest het land uit. Om later weer via de luchthaven terug te komen voor een 30 dagen visum. Voor Cambodja heb ik een visum nodig en ik wilde nog naar Siem Reab, Phnom Phen en Sihanoukvile. Dus Maleisie is het geworden. Midden in het centrum van Kuala Lumpur vlakbij de KL-tower en China City. In een heerlijk hostel met airco op een slaapzaal met 6.
En lieve mensen uit Holland, mijn eerste regenbuitje sinds 2 maanden!!! Heerlijk, daar kan je echt van genieten met 35gr!!!
Zaterdag vlieg ik weer terug naar Bangkok en blijf daar 2 dagen om daarna naar Zuid-Thailand, Krabi, te vliegen.
En waarschijnlijk naar Koh Lanta en Koh Pi Pi te gaan. Inmiddels wel dicht tegen het begin van het regenseizoen aan dus tijd om daarna maar weer van de lente en de zomer te gaan genieten in Nederland en Europa.

• 22 Maart 2015 - 21:55

Rob Groot:

Hey Niek,
    Leuke verhalen. Kijk weer uit naar je nieuwe belevenissen. Nog veel plezier.
    Groeten uit "Holland"!
    Rob Groot